BACK OFFICE AND MARKETING MANAGER/KA

Místo výkonu práce:

  • Mladá Boleslav

Pracovní náplň:

  • Administrativní a organizační podpora 2 jednatelů a obchodního týmu
  • Kompletace a odevzdávání nabídek na veřejné zakázky
  • Příprava pravidelných reportů, podkladů a prezentací, příprava analýz a jejich shrnutí pro vedení společnosti
  • Telefonická a e-mailová komunikace v angličtině na denní bázi, práce s interními systémy (Byznys apod.)
  • Celkové zajištění chodu kanceláře a vedení svěřené agendy, komunikace s úřady a zákazníky
  • Spolupráce s marketingovým oddělením naší mateřské společnosti v Rakousku
  • Plánování a tvorba obsahu na webové stránky, správa sociálních sítí (facebook, instagram, linkedin) a monitoring jejich výkonnosti
  • Příprava marketingových materiálů – tvorba grafického obsahu, odpovědnost za corporate identity a vizuální jednotnost značky
  • Sledování trendů v digitálním marketingu a médiích a jejich aplikace do praxe, hledání zajímavých témat uvnitř firmy, jejich zpracování formou článků, rozhovorů apod.
  • Aktivní vyhledávání možností prezentace firmy včetně návrhů obsahu, organizace / koordinace firemních akcí, veletrhů

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou / VŠ vzdělání
  • Výborné znalosti MS Office 365 (zejména Word, Powerpoint a Excel)
  • Zkušenosti v oblasti marketingu a se správou sociálních sítí, znalost Canvy, Photoshopu apod.
  • Znalost AJ / NJ
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Flexibilita, samostatnost, odpovědnost a důslednost
  • Loajálnost a důvěryhodný způsob práce, organizační talent, komunikační dovednosti

Nabízíme

  • Zajímavou a stabilní práci v úspěšné mezinárodní společnosti
  • Smlouvu na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování
  • Mobilní telefon, PC
  • Možnost odborného vzdělávání

Kontaktní osoba:

Bc. Kateřina Třísková

724 344 835

triskova@compag.cz

S životopisem prosím zašlete i souhlas se zpracováním osobních údajů, který naleznete zde: GDPR_souhlas. Pokud tak neučiníte, nemůžeme Vás zařadit do výběrového řízení.